četrtek, 1. april 2010

Romanje v Santiago

Končno. Po neštetih kombinacijah grem jutri na pot. Potujem z vlakom, skupaj z enim fantom iz Ljubljane - spoznala sva se na forumu, ker je fino, da z nekom potuješ do izhodišča, urediš uvodne formalnosti, potem pa vsak po svojih željah oz. sposobnostih.
Odputujem z vlakom iz Ljubljane ob 15.25, nato pa za Munchen - Paris, kjer je potrebno iti z metrojem na drugo železniško postajo za Bayonne, nato še na avtobus za St.Jean Pied de Port. Tako, da naj bi bila na izhodišču po planu v soboto3.4. ob 19.30. Bomo videli, če bo vse tako kot je napovedano.
Nahrbtnik je skoraj že napolnjen in bo imel brez hrane in pijače dobrih  8 kg.



Sedaj pa še nekaj o kombinacijah. Letos je sveto leto in se pričakuje še 1x več ljudi kot ponavadi, zato si nisem želela iti po klasični francoski poti v mesecu maju. Premišljevala sem o portugalski, seviljski, camino norte. Glava je bila prepolna od vseh naštetih kombinacijah. Odločitev je padla, ko sem se seznanila z Mihom in tudi datum njegovega odhoda mi je zelo ustrezal, ker imam namen po končani poti pridružiti se Kolomanovim kolesarjem, ki bodo takrat kolesarili po Andaluziji in se z njimi vrniti domov.

Moj cilj je prehoditi francosko pot od SJPDP, ki je na francoski strani Pirenejev do Santiaga de Compostele in še naprej do Finisterre - konca sveta, kar bo naneslo skoraj 900 km.

Ko bom imela možnost, bom napisala kaj novega o moji poti in doživetjih.

2 komentarja:

  1. Hoy,berem pa berem pa si mislm da je pot vedno dobrodošla če vidiš cilj pred seboj.Kar se dogaja po poti je pa v glavi posamenika.Čutiti, občutiti je privilegij tistega ki doživlja in ti si sigurno ta oseba.Dost filozofa.Želim ti da doživiš občutke ki so v tebi tlel.Velikokrat je lažje napisati kot izgovoriti.Upam da sem prov napisal in da bereš te vrstice.Jutri je nov dan tako za nas kot za-te.gremo naprej novim zmagam naproti.Pa ne preveč vina popit,men če bi dal en liter bi reku - a več mi pa ne prvošte-.No kr lepo na pot pa če kšnga osla vidš ga dobr poglej v oči in ga upraš in kdaj se mi trije zopet vidimo.lp Damjan

    OdgovoriIzbriši
  2. Danes,ob koncu Vašega kamina,moram še zapisati,da nisem pričakoval,da boste v 2o(!) dneh prehodili Camino.Meni je znan podatek 24 dni.Torej absutni rekord.Bravo!

    OdgovoriIzbriši