sobota, 17. april 2010

14. dan

Ce se malo dotaknem vcerajsnjega dne.Spala sem v super albergu, sama, tako, da me je upravnica kar malo crkljala, znala je anglesko in sva kar malo poklepetali, ne vem od kod sem jemala angleske besede, ampak je kar slo, ce je potrebno, kar pridejo.
Zjutraj sem imela super zajtrk, vsaj zame, sadje, potem pa na pot. Danes je bilo prav lepo, hribovsko, povzpela sem se na 1460m, sla mimo znamenitega kriza, kjer odlozis svoj kamen in s tem svoje tezave.Jaz sem ga odlozila z namenom, da je tam kamen z nasega dvorisca.Ko sem se spuscala sem sla skozi zelo lepe vasi, pot se je kar strmo spuscala in ce bi bilo to vceraj, ne vem , kako bi slo navzdol. Pokrajina je bila prelepa, zelo zelena, vseh zelenih odtenkov.Prisla sem do Molinaseca in naredila po mojih izracunih okoli 40 km, ko gledas te km, povsod drugace pise, jaz gledam po mojem vodicu.Danes sem spoznala Finko, je tudi sama, malo pred ciljem bi zasla, ce jo ne bi opozorila, kar ni mogla verjeti, da je zavila na napacno pot. Ko sem v prisla v mesto, sem celo vecnost iskala alberg. V kraju so imeli festo, parado, bili v svojih nosah. Malo sem se prehladila, drugace pa je vse vredu.

3 komentarji:

  1. Pozdravljeni!Torej ste že odvrgli kamen!Jaz sem ga že enkrat in upam,da ga bom še enkrat-je že pripravljen v moji "mučili".Lp-vladimir Feodor

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena!
    Kolomani te beremo in navijamo zate. Čez dober teden se vidimo v južni Španiji.

    Drži se!

    Darinka, Beno, ...

    OdgovoriIzbriši
  3. ZDRAVKA, SUPER, ČESTITAM ZA TAKO ODLOČITEV IN TAK POGUM. ZDRŽI DO KONCA IN KOLIKOR SE DA UŽIVAJ. LP TEA

    OdgovoriIzbriši