četrtek, 22. april 2010

17.dan

Malo za nazaj.V Fonfrii je prav lusten alberg,vendar, kar precej velik, tam sem se seznanila z Avstralcem, zanimivo od kod dalec prihajajo ljudje.Spala sem zopet kar dobro in se zbudila v precudovito jutro in v takem jutru zaceti dan je prelepo.Pogled na hribe je bil enkraten. Ta dan so moje misli kar tavale in sprasevale in iskale odgovorov- od kje imam tako moc in voljo, zakaj vedno hocem kaj novega.Mislim, da sem mocno voljo dobila po mami, zvedavost pa po atu in to je moja kombinacija.Vedno sem zelela vedeti, kaj je za ovinkom, za tistim hribom, vedno nekaj vec kot vecina , zato me tudi vsak ni razume.
Pot sem koncala v Mercadoiru -45 km. Tam sem se srecala s Spancem po 6. dneh in ni mogel verjeti, kako sem lahko tako hitra,Alberg ima kar nekaj prostorov, tako da sem zopet spala sama in bilo je kar prav, ker sem kasljala kot slon in tako drugih nisem motila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar