ponedeljek, 19. april 2010

15.dan

Spala sem v Molinaseci in to prav slabo, ker me je zdeloval prehlad, zamasen nos, vrocina in celo noc sem tuhtala, kaj se bo iz tega izcimilo. No zjutraj najprej lekadol in to kar 2, potem pa sem pocasi prihajala k sebi Zajtrkovala sem v albergu in potem naprej proti Ponferadi. Do mesta je bil sam asfalt in potem se velik krog po mestu, mesto kot izumrlo, ura pa se je blizala deseti, Spanci pozno vstajajo. Stari del mesta je lep, ima ogromno trdnjavo, lepo cerkev. Se naprej iz mesta je bil sam asfalt, vendar sem ga kar lahko prenasala, ker je bila lepa pokrajina. Koncno sem prisla do pomladi, na drevesih listi, vse v cvetju, tako da mi je bolo prav toplo pri srcu. Moje srce je pelo in sem kar pozabila na moje krehanje. Prisla sem do Pereje, kjer je bil prav mrzel alberg, zato sem pri vecerji narocila caj z rumom, vino sedaj odpade. Spala sem odlicno, kljub temu, da je soba bila polna. Malo zatem, ko sem prisla v alberg je zacelo dezevati, jaz pa sem mislila najprej se naprej, torej sem se kar dobro odlocila. Ta dan sem naredila 37 km, vedno naredim se kaksen ovinek, da je malo dalj - seveda ne hote.

Ni komentarjev:

Objavite komentar