torek, 13. april 2010

9. dan Itero de la Vega -Carrio de las Condes

Se kar lepo napredujem, nimam tezav. V Iteru sem spet zelo dobro spala, ker sva bila v sobi samo 2 in ni bilo nobenega smrcanja, razen, ce je bilo moje, to pa ne vem. V sobi je bil Avstrijec, ko mu povem, da sem Slovenka, se zasmeji in pokaze na mojo zastavo in pokaze fotoaparat, slikal me je, zastava pa lepo plapola. Dan je bil tako kot vsak, zelo mrzel, s tem da je pihal se zelo mocan veter in je bilo zelo mrzlo, tako da sem se pogosto ustavljala v barih, da sem se malo pogrela. Koncala sem po 34 km, ker je naslednji alberg bil sele cez 18 km, kar je tudi najvecja razdalja med albergi. Ta alberg v Corrion de las Condesu mi ni bil prevec vsec, vendar je bila noc se kar mirna in ne prevec mrzla. Mraza imam pocasi dovolj, vendar se kar bo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar