nedelja, 4. april 2010

Prihod v S. Jean Pied de Port

3. aprila sva z Mihom prispela v S. Jean Pied de Port ob 19.30 in si poiskala prenočišče v cerkvenem albergu. Naslednje jutro sva štartala ob 6.00. Na poti sva doživela različne vremenske razmere, od snega, dežja, sonca, vetra in blata. Na nekaterih predelih je bilo do 10cm snega. Nekje na poti, sva se z Mihom razšla, ker je šel malo hitreje. Po 47km (dveh etapah) sem prispela na cilj, v mesto Zubiri, kjer sem dobila prenočišče in večerjo. Pri večerji sem dobila celo steklenico vina, ampak so mi rekli, da mi ni potrebno cele spiti, če ne morem. :) Ljudje so zelo prijazni in ustrežljivi. Sedaj pa grem na počitek in naslednji dan novim zmagam naproti.

2 komentarja:

  1. Čestitam.Res ste od sile!Lp in buen Camino!

    OdgovoriIzbriši
  2. zdravka lepo napreduješ ampak cilj camina je povsem drugačen . ni važno koliko km na dan prehodiš, važen je duhovni namen te poti.
    lp miro

    OdgovoriIzbriši