ponedeljek, 5. april 2010

2. dan romanja

Ko sem se zjutraj odpravila na pot, sem za seboj slišala glasove Miha. Spet sva se srečala po tistem, ko sva se včeraj razšla. On je prenočil v sosednjem albergu. Pot je potekala brez težav, bilo je lepo vreme in prelepa pokrajina. Miha mi je zopet ušel, jaz pa sem nadaljevala s svojim tempom. Malo pred Puente La Reina sem ga zagledala s pivom v roki in sem tudi jaz zaključila pot. Za nama je v tem dnevu  44km, skupaj 91km. Skupaj sva povečerjala in se malo pogovarjala z ostalimi romarji, kateri nama niso verjeli, da sva toliko prehodila in so naju hecali, da se voziva z avtom. Počutim se super in sem vesela, da sem se odločila za to pot.

Lp

4 komentarji:

  1. Bravo,le tako naprej!Ultreia!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro jutro,saj sem vedela, da si dirklac ampak tako ti pa le ni treba šibat, boš prekmalu na koncu. Želim ti tako lep dan kot je danes tukaj, Špela

    OdgovoriIzbriši
  3. Hm...da se ne bo vse skupaj kar prehitro končalo, če boste tako hiteli =) Ne, hecam se...super se mi zdi, da vam gre tako dobro in da ste zadovoljni. Koliko časa na dan pa povprečno hodite?
    Lep dan in vse lepo še naprej,
    Žiga

    OdgovoriIzbriši
  4. Kaj se je zgodilo,da ste kar utihnili?Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši