četrtek, 22. april 2010

18. dan

Ta dan je bil prav cuden, odsla sem skoraj se v temi in bo dobrih 10. minutah dez, kmalu je ponehal, vendar to se je pojavljalo preko celega dne, dez in sonce in sploh nisi vedel, kako se obleci. Rekla sem si, pa me vreme res preiskusa in zopet se je pojavil strah, ce se moj prehlad in kaselj razvije v kaj bolj neobetavnega.Jemala sem  lekadole in to po 2 hkrati. No dan se je kar lepo obrnil, spoznala se enega Avstralca.
Vceraj  in danes se pojavljajo drugacni peligrini,, brez rukzaka, urejeni, taksiji kar vozijo gor in dol, ker jih veliko opravi pot od Sarrie naprej in tudi stikov ne iscejo, tako da se tisti, ki hodimo dalj casa kar iscemo. Dan sem zakljucila v Casanovi, kjer ni bilo nobenega bara in tudi ne trgovine. Spanec o katerem sem ze pisala se je dogovoril, da je prisel po nas avto in nas peljal par km dalec na vecerjo, zanimiva druscina, Spanci, Korejca in jaz. Vecerjali smo odlicno in to zajcka, Korejka je samo gledala in je rekla, da pa ona tega ne bo.Ona mi je hotela dati tudi zdravila, ker je rekla, da zelo grdo kasljam.Korejec pa je bil na poti v Spanijo v Sloveniji in je rekel, da je prelepa.Za vecerjo smo skupaj s prevozom dali po 8 evrov. Ni veliko.

1 komentar:

  1. Hoy,le naprej da bo še volje kej.Tist glede mame pa ata si dobro rekla.Jest sm tud dons mal bol sm bil cel teden podrt,internet doma sem pa šele sedaj vspostavil.Paklenica me je kr uničla tko da bom moral za drugič velik volje zbrat da se ponovno podam na take ture upam da bodo kmal in da se bom uplezal.Ta Camino boš pa ti kr kmal zaklučla sam nebit prehitra verjetno je bit v tem da si v telesu postaviš spet nove cilje ideje in greš z njim naprej tako poklicno kot ostalo.Midva z Marto ti želiva vse najbol in da se pozdraviš pa da na lep način prideš na cilj,čeprov je velikrat tko da se na cilju šele pot začne.Veselo naprej in zavriskaj v novo jutro.Damjan-Marta

    OdgovoriIzbriši